Probleem
- De app(licatie) kan geen verbinding maken met het apparaat.
- Het display toont "verbindingsfout".
- Het bericht "Kan geen verbinding maken met uw WiFi" verschijnt op het scherm.
Geldt voor
- Toestellen met wifi
Oplossing
- Alleen geselecteerde apparaten die WiFi-verbinding ondersteunen, zijn compatibel met de app.
Het toestel is mogelijk niet uitgerust met een wifi-verbinding. Als dit niet het geval is met jouw toestel, zijn er mogelijk problemen met de wifi-netwerkverbinding of is het toestel mogelijk niet geregistreerd. - Controleer of uw mobiele telefoon is verbonden met het draadloze netwerk.
- Controleer uw draadloze netwerk en router. Start de router opnieuw.
- Plaats de router zo dicht mogelijk bij het toestel.
- Configureer het toestel en het mobiele apparaat opnieuw.
- Het toestel, het mobiele apparaat of beide moeten opnieuw worden geconfigureerd omdat er een nieuwe router is geïnstalleerd of de routerconfiguratie is gewijzigd.
- Neem contact op met jouw serviceprovider als er problemen zijn met het draadloze netwerk.